ما زنده به آنیم که آرام نگیریم

خرید بک لینک

هیچی به اندازه زندگی یکنواخت منو آزار نمیده ینی کلا فکر کنم همه همینجوری باشن و از زندگی یکنواخت بدشون بیاد فقط بعضیا وضعیت رو تغییر میدن بعضیا هم باهاش کنار میان اما من نمیخام کنار بیام برا همین شاید یه مدت دیگه کوچ کنم شیراز و یه زندگی جدید رو شروع کنم...

ورود ممنون!!...

ما را در سایت ورود ممنون!! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:45

صفحه بندی