
هیچی به اندازه زندگی یکنواخت منو آزار نمیده ینی کلا فکر کنم همه همینجوری باشن و از زندگی یکنواخت بدشون بیاد فقط بعضیا وضعیت رو تغییر میدن بعضیا هم باهاش کنار میان اما من نمیخام کنار بیام برا همین شاید یه مدت دیگه کوچ کنم شیراز و یه زندگی جدید رو شروع کنم... بخوانید...
ادامه مطلب
دوست نادیده ای اهل یمن بوددرماندگی در کلامش موج که چه عرض کنم در حد سونامی بودمیگفت ما شدیم قربانی منفعت طلبی بقیهموشک و بمب ، بعد آتش و دود آخرش هم تو و سرخی خون و خاکستر بدن های سوختهموشک مظهر عدالته وقتی میاد همه رو با یک چشم نگاه میکنه کاری نداره که زنی، بچه ای ، پیری ، جوونی فقط صادقانه تکه تکه ات می کنه اون وقت از تو تمام تکه هات که هر کدومش خاطره ایست به فراخور سن و سالت دور و دراز یا کوتاه و نزدیک فقط یک چیز باقی می مونه یک آمار یک خط از صدها چوب خط یک جمله در کلام گوینده خبرxa0و دیگر هی...
ادامه مطلب